Przetarg nr 6/2019
- Zamawiający ogłasza zamówienie na:
„Zakup i dostawa ładowarki kołowej o pojemności łyżki minimum 3,4 m3 i masie minimum 19 Mg dla Haldex S.A.” - Rodzaj zamówienia: przetarg nieograniczony nie objęty Ustawą Pzp.- nr 6/2019.
- Termin realizacji zamówienia: do trzech miesięcy od podpisania umowy.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi” lub w Biurze Zarządu pokój nr 542 począwszy od dnia 07.03.2019r. w dni robocze w godzinach
7.00 – 14.00. - Oferty można składać osobiście lub listownie (z dopiskiem Biuro Zarządu, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w dwóch egzemplarzach w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7:00-14:00 w HALDEX S.A. , pl. Grunwaldzki 8/10 w Katowicach
w Biurze Zarządu, pokój nr 542 w terminie do dnia 28.03.2019 r. do godz. 9.30. - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł brutto na rachunek nr
91 1540 1128 2112 7001 5928 0002. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - oferta musi obejmować cały zakres zamówienia.
- Zamawiający nie będzie wymagać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jak też uznania,
że przetarg nie dał rezultatu, bez podania przyczyn. - Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2019 r. o godz. 10.00 w sali nr 518.
- Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych: Marek Sikora, tel. : +48 32 786 95 45, 501 599 953
- w sprawach formalnych: Mariusz Krawiec, tel. : +48 32 786 95 24, 797 334 167
Jolanta Jamróz, tel.: +48 32 786 95 60 - Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z:
- Regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi
i roboty budowlane w HALDEX S.A. nie objęte Ustawą Pzp. obowiązującymi
w HALDEX S.A., dostępnymi na stronie internetowej www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi” oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego.