Oferty Pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny pod numerem 32 / 786-94-85
Termin nadsyłania zgłoszeń do dnia 15.11.2024 r. do godziny 14:00.
Poszukujemy doświadczonej i dynamicznej osoby na stanowisko Dyrektora ds. Badań i Nowych Produktów
Opis stanowiska:
• Koordynowanie i monitorowanie działań w zakresie pozyskiwania, prowadzenia i uruchamiania prac badawczych i rozwojowych,
• Kompleksowa realizacja prac badawczych, projektów wynalazczych i wdrożeniowych, opracowywanie strategii Spółki w obszarze badawczym oraz projektów strategicznych dla spółki,
• Monitorowanie rynku i konkurencji pod kątem możliwości oraz opłacalności wdrożenia nowych produktów,
• Opracowywanie rekomendacji produktowych i optymalizacja projektów,
• Monitorowanie i ocena skuteczności wdrożonych strategii i produktów, wprowadzanie niezbędnych korekt,
• Przygotowywanie raportów i prezentacji na temat wyników badań i prowadzonych działań wdrożeniowych,
• Organizowanie, koordynowanie działalności i sprawowanie bieżącego nadzoru nad funkcjonowaniem podporządkowanych komórek organizacyjnych określonych w schemacie organizacyjnym spółki.
Profil kandydata
• Wykształcenie wyższe (mile widziane ukończone studia MBA),
• Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku o podobnym charakterze,
• Komunikatywność oraz samodzielność i umiejętność obiektywnej analizy danych,
• Umiejętność opracowywania, wdrażania, nadzoru nad realizacją projektów badawczych i związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów/usług,
• Zdolności organizacyjne, kreatywność,
• Umiejętność motywowania oraz pracy z zespołem,
• Aktywne prawo jazdy kat. B,
• Certyfikaty, świadectwa ukończenie innych szkoleń, kursów etc będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Spółce z ponad 65-letnim stażem na rynku,
• Samochód służbowy,
• Świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
• Dodatkowe benefity pracownicze (np.: PZU Zdrowie, Dodatkowe grupowe ubezpieczenie, Program MultiSport),
• Realny wpływ na rozwój firmy.
Składając List motywacyjny oraz CV do bazy kandydatów Haldex S.A., prosimy o zamieszczenie
na CV poniższej informacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Jednocześnie wraz z ww. dokumentami należy złożyć Oświadczenie kandydata.
Dokumenty wymienione powyżej należy przesłać do dnia 15.11.2024 r. do godziny 14:00 na adres elektroniczny:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Poszukujemy doświadczonej i dynamicznej osoby na stanowisko Dyrektora Inwestycji i Rozwoju Biznesu.
Opis stanowiska:
• Badanie możliwości rynkowych i identyfikowanie rozwiązań o największym potencjale z punktu widzenia spółki,
• Poszukiwanie kierunków rozwoju spółki, monitorowanie dostępności środków publicznych w formie pożyczek preferencyjnych, dotacji,
• Opracowywanie planów rozwoju przedsiębiorstwa, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi spółki,
• Monitorowanie i określanie mocnych stron i szans biznesowych oraz budowanie na nich przewagi konkurencyjnej i ciągłości działań spółki,
• Monitorowanie i określanie słabych stron, określanie ryzyk i newralgicznych obszarów oraz potencjału realizowanych w spółce procesów produkcyjnych w zakresie możliwości wprowadzania ulepszonych rozwiązań,
• Inicjowanie nowych obszarów rozwoju spółki wraz z oceną ich atrakcyjności, jak również inicjowanie nowych inwestycji,
• Sprawowanie kontroli nad harmonogramem oraz budżetem inwestycji,
• Organizowanie, koordynowanie działalności i sprawowanie bieżącego nadzoru nad funkcjonowaniem podporządkowanych komórek organizacyjnych określonych w schemacie organizacyjnym spółki.
Profil kandydata
• Wykształcenie wyższe (mile widziane ukończone studia MBA),
• Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku o podobnym charakterze,
• Umiejętność analizowania rynku / wprowadzania nowych projektów rozwojowych
i inwestycyjnych w organizacji,
• Wysoka samodzielność i umiejętność ponoszenia odpowiedzialności za podjęte decyzje,
• Umiejętność motywowania oraz pracy z zespołem,
• Aktywne prawo jazdy kat. B,
• Certyfikaty, świadectwa ukończenie innych szkoleń, kursów etc będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Spółce z ponad 65-letnim stażem na rynku,
• Samochód służbowy,
• Świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
• Dodatkowe benefity pracownicze (np.: PZU Zdrowie, Dodatkowe grupowe ubezpieczenie, Program MultiSport),
• Realny wpływ na rozwój firmy.
Składając List motywacyjny oraz CV do bazy kandydatów Haldex S.A., prosimy o zamieszczenie
na CV poniższej informacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Jednocześnie wraz z ww. dokumentami należy złożyć Oświadczenie kandydata.
Dokumenty wymienione powyżej należy przesłać do dnia 15.11.2024 r. do godziny 14:00 na adres elektroniczny:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
HALDEX Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10
zatrudni w swoich Zakładach zlokalizowanych na terenie Knurowa, Zabrza, Mysłowic i Mikołowa (Hałda w Panewnikach)
- maszynistów urządzeń przeróbczych,
- pracowników za i wyładunku,
- pracowników fizycznych,
- operatorów sprzętu ciężkiego,
- osoby do dozoru,
- ślusarzy, spawaczy, elektryków.
Oferujemy umowę o pracę. Mile widziani emeryci.
Wymagane wykształcenie min. zawodowe oraz doświadczenie.
Na zgłoszenia czekamy pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny pod numerem 32 786 94 85.
Składając swoje cv do naszej bazy kandydatów, prosimy o zamieszczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”
HALDEX Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10
zatrudni w swoich Zakładach zlokalizowanych na terenie Knurowa, Zabrza, Mysłowic i Mikołowa
osoby na stanowisku:
ELEKTROMONTER
Wymagania:
- Wykształcenie: minimum zawodowe
- Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata,
- Uprawnienia SEP G1 ( E ) minimum 1 kV;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zaangażowanie, sumienność, dyspozycyjność.
- Umiejętność posługiwania się elektronarzędziami.
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych / gotowość do pracy w systemie równoważnym
- Doświadczenie w zakładzie przemysłowym, przy utrzymaniu ruchu będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
- Praca w zakresie napięć do 1 kV.
- Montaż i demontaż sieci elektrycznych oraz urządzeń elektrycznych i kontrola ich pracy.
- Przegląd, naprawa i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych.
- Wykonywanie czynności zgodnie z instrukcjami.
- Praca na otwartej przestrzeni i wewnątrz pomieszczeń.
- Przegląd zabezpieczeń przeciwzwarciowych.
- Organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż.
Składając swoje cv do naszej bazy kandydatów, prosimy o zamieszczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”
HALDEX Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10
zatrudni w swoim Zakładzie Remontowym Knurów-FOCH w Knurowie
osoby na stanowisku:
SPAWACZ
Wymagania:
- Wykształcenie: minimum zawodowe.
- Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok.
- Kwalifikacje i uprawnienia: wymagana umiejętność spawania jedną z metod:
- 135 MAG,
- 131 MIG,
- 141 TIG,
- 111 elektrodą otuloną.
- Dodatkowe kwalifikacje i uprawnienia:
- cięcie plazmowe,
- cięcie gazowe (acetylen+tlen).
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych / gotowość do pracy w systemie równoważnym.
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie operacji spawania w zakresie posiadanych uprawnień według dokumentacji technicznej
- Organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż
Składając swoje cv do naszej bazy kandydatów, prosimy o zamieszczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”
HALDEX Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10
zatrudni w swoim Zakładzie Remontowym Knurów-FOCH w Knurowie
osoby na stanowisku:
ŚLUSARZ
Wymagania:
- Wykształcenie: minimum zawodowe.
- Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok.
- Zdolności manualne oraz umiejętność czytania rysunku technicznego.
Praca w systemie równoważnym.
Składając swoje cv do naszej bazy kandydatów, prosimy o zamieszczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”