Przetarg nr 22/2023
Przetarg nr 22/2023
Zamawiający ogłasza zamówienie na:
„Dostawę oleju napędowego dla pojazdów i sprzętu zlokalizowanego na Zakładach HALDEX S.A. spełniającego normy PN-EN590 oraz wymagania jakościowe dla oleju napędowego „standardowego” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 Października 2015 r. (w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych) w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. i ilości szacunkowej ok 700 000 litrów”
- Rodzaj zamówienia: Przetarg nieograniczony - nie objęty Ustawą Pzp.- nr 22/2023
- Termin realizacji zamówienia: 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego haldex.com.pl w zakładce „Przetargi i konkursy” lub w Biurze Zarządu pokój nr 542 począwszy od dnia 06.11.2023 r. w dni robocze w godzinach 7.00 – 14.00.
- Oferty można składać osobiście lub listownie (z dopiskiem Biuro Zarządu, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7.00-14.00 w HALDEX S.A., pl. Grunwaldzki 8/10 w Katowicach w Biurze Zarządu, pokój nr 542 w terminie do dnia 28.11.2023 r. do godz. 10:00.
- Zamawiający nie będzie wymagać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania.
- Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jak też uznania, że przetarg nie dał rezultatu, bez podania przyczyn.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, składana oferta powinna zawierać pełny zakres zamówienia.
- Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 103 701,00 PLN (słownie: sto trzy tysiące siedemset jeden złotych 00/100), zgodnie z zapisem SIWZ ust. XVII pkt 1 i 2
- Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2023 r. o godz. 10:15 w sali nr 518.
- Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych: Damian Broda tel.: 797 334 197 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w sprawach formalnych: Anna Paradecka, tel. 797 334 192, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Guzik, tel. 32 786-95-41, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z:
Regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w HALDEX S.A. nie objęte Ustawą Pzp. Obowiązującym w HALDEX S.A., dostępnym na stronie internetowej www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi” oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego.
SIWZ_P_22_2023_po_zmianach-1.pdf