Przetarg nr 18/2018
„Zakup i dostawa ładowarki kołowej o pojemności łyżki minimum 4,4 m3 i masie minimum 25 Mg dla Haldex S.A.”
Rodzaj zamówienia: Przetarg nr 18/2018,
Termin realizacji zamówienia: nie później niż 3 miesiące od daty podpisania umowy.
- Szczegółowy Zakres Zamówienia dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi” lub w Biurze Zarządu pokój nr 542 począwszy od dnia 11.10.2018 r. w dni robocze w godzinach 7.00 – 14.00.
- Oferty można składać osobiście lub listownie ( z dopiskiem Biuro Zarządu, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w dwóch egzemplarzach w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7.00-14.00 w HALDEX S.A. , pl. Grunwaldzki 8/10 w Katowicach w Biurze Zarządu, pokój nr 542 w terminie do dnia 06.11.2018 r. do godz. 10:00
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł brutto
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – oferta musi obejmować cały zakres zamówienia.
- Zamawiający nie będzie wymagać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zamawiającemu przysługuję prawo swobodnego wyboru oferty, jak też uznania, że Przetarg nie dał rezultatu, bez podania przyczyn.
- Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.11.2018 r. o godz. 10:30 w sali nr 518.
- Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych: Marek Sikora, tel. : +48 32 786-95-45,
- w sprawach formalnych: Adam Stępień, tel. : +48 32 786-95-22,
- Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z:
- Regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w HALDEX S.A. nie objęte Ustawą Pzp. Obowiązującymi w HALDEX S.A., dostępnymi na stronie internetowej www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi” oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego.
Pobierz dokument: SIWZ18_2018 (.pdf)