Przetarg nr 12/2019
- Zamawiający ogłasza zamówienie na:
„Zakup i dostawa dwóch ładowarek kołowych o masie do 25 Mg i łyżce do 4,4 m3 dla Haldex S.A.” - Rodzaj zamówienia: Przetarg nr 12 / 2019,
- Termin realizacji zamówienia: do trzech miesięcy od podpisania umowy.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.haldex.com.pl („Przetargi”) lub w Biurze Zarządu pokój nr 542 począwszy od dnia 28.03.2019r. w dni robocze w godzinach 7:00 – 14:00.
- Oferty można składać osobiście lub listownie ( z dopiskiem Biuro Zarządu, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w dwóch egzemplarzach w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7:00-14:00 w HALDEX S.A., pl. Grunwaldzki 8/10 w Katowicach w Biurze Zarządu, pokój nr 542 w terminie do dnia 12.04.2019r.
do godz. 1000. - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł brutto.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - oferta musi obejmować cały zakres zamówienia.
- Zamawiający nie będzie wymagać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zamawiającemu przysługuję prawo swobodnego wyboru oferty, jak też uznania, że Przetarg nie dał rezultatu, bez podania przyczyn.
- Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2019 r. o godz. 10:30 w sali nr 518.
- Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych: Marek Sikora, tel. : +48 32 786 95 45, 501 599 953
Mariusz Krawiec, tel. : +48 32 786 95 24, 797 334 167
- w sprawach formalnych: Jolanta Jamróz, tel.: +48 32 786 95 60 - Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z Regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w HALDEX S.A. nie objęte Ustawą Pzp. Obowiązującym
w HALDEX S.A., dostępnym na stronie internetowej www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi” oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego.