Przetarg nr 10/2023
Przetarg nr 10/2023
- Zamawiający ogłasza zamówienie na:
„Zakup koparko-ładowarki wraz z osprzętem”
- Rodzaj zamówienia: Przetarg nr 10/2023,
- Termin realizacji zamówienia: do trzech miesięcy od podpisania umowy.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego haldex.com.pl w dziale „Przetargi i Konkursy” lub w Biurze Zarządu pokój nr 542 począwszy od dnia 21.03.2023r. w dni robocze w godzinach 7:00 – 14:00.
- Oferty można składać osobiście lub listownie (z dopiskiem Biuro Zarządu, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę Oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7:00-14:00 w HALDEX S.A., pl. Grunwaldzki 8-10 w Katowicach w Biurze Zarządu, pokój nr 542 w terminie do dnia 13.04.2023 r. do godz. 930.
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł brutto.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - oferta musi obejmować cały zakres zamówienia.
- Zamawiający nie będzie wymagać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania
- Zamawiającemu przysługuję prawo swobodnego wyboru oferty, jak też uznania, że Przetarg nie dał rezultatu, bez podania przyczyn.
- Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.04.2023 r. o godz. 945 w sali nr 518.
- Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych: Marek Sikora, tel. : +48 501 599 953
- w sprawach formalnych: Jolanta Jamróz, tel.: +48 32 786 95 60
- Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z Regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane - nie objęte Ustawą Prawo Zamówień Publicznych obowiązującym w HALDEX S.A., dostępnym na stronie internetowej haldex.com.pl w dziale „Przetargi i Konkursy” oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego.
SIWZ_zakup-koparko-ładowarki.pdf