Konkurs Ofert nr 32/2021
KONKURS OFERT 32/2021
I. Zakres zamówienia:
„Zakup odzieży roboczej, obuwia ochronnego, środków ochrony indywidualnej oraz środków do utrzymania higieny osobistej w 2022 roku dla HALDEX S.A.”
Szacowana wartość postępowania wyniesie 160 000,00 zł netto
II .Wymagania Zamawiającego:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Oferta powinna zawierać cenę jednostkową netto (określona w PLN) niezmienną przez okres trwania umowy. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją danego zamówienia.
- Warunki płatności - termin nie krótszy niż 30 dni.
4. Okres obowiązywania umowy i okres gwarancji:
- okres obowiązywania umowy 01.01.2022r. – 31.12.2022r.
- wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
- realizacja dostaw będzie odbywać się sukcesywnie (częściowo) zgodnie
z zamówieniami wynikającymi z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego co do asortymentu, ilości i rozmiaru. - termin realizacji dostawy od daty złożenia zamówienia do 10 dni do zakładów - oddziałów Zamawiającego (wg załącznika nr 2), które zostaną podane każdorazowo w zamówieniu.
- W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym
w załączniku nr 1, Zamawiający wymaga również dołączenia do oferty deklaracji zgodności (oświadczenie producenta lub upoważnionego przedstawiciela, że oferowany wyrób spełnia wymagania norm prawa polskiego i Unii Europejskiej). - Przed podpisaniem umowy Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia wzorca oferowanego asortymentu po 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 4.
- W trosce o bezpieczeństwo Oferentów oraz pracowników Zamawiającego, z uwagi
na pandemię COVID-19, Zamawiający nie dopuszcza udziału przedstawicieli Oferentów podczas planowanego otwarcia ofert.
- Wymagania techniczno-użytkowe
- dostarczony towar musi spełniać wymagania norm prawa polskiego i Unii Europejskiej (CE).
- oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wykonany z materiałów dobrych jakościowo.
- przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami.
- Opis przygotowania oferty.
a) Ofertę należy sporządzić dokładnie wg dołączonego formularza ofertowego (załącznik nr 1).
- Oferty można składać osobiście lub listownie (z dopiskiem Biuro Zarządu, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7.00-14.00 w siedzibie HALDEX S.A. w Katowicach przy Pl. Grunwaldzkim 8/10 w Biurze Zarządu, pokój nr 542 w terminie do dnia 20.12.2021r. do godz. 10:00.
- Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji.
- Tryb ogłoszenia wyników konkursu:
- niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie odrębnym pismem Dostawcę, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą do zawarcia umowy,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia konkursu bez podania przyczyny,
- z tytułu odrzucenia oferty, Dostawcy nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
- Ochrona danych osobowych:
- Zamawiający i Oferent zobowiązują się do ochrony udostępnionych danych osobowych, w tym do stosowania organizacyjnych i technicznych środków ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych zgodnie z zapisami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. i ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 10 maja 2018 r.
- Zamawiający i Oferent oświadczają, że dane osobowe Stron umowy zostaną wykorzystane wyłącznie w celu realizacji przedmiotu umowy.
- Zamawiający i Oferent zobowiązują się do przekazania Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wszystkim osobom, których dane zostaną udostępnione Zamawiającemu.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2021 r. o godz. 10:15 w sali nr 518.
Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych: Damian Broda, tel. 32-786-95-50 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w sprawach technicznych: Damian Widuch, tel. 508-207-868 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w sprawach formalnych: Wilhelm Dzikowski, tel. 32 786-95-50 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z:
Regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w HALDEX S.A. nie objęte Ustawą Pzp. Obowiązującym w HALDEX S.A., dostępnym na stronie internetowej www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi i konkursy” oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego.
Zal--1-FORMULARZ-OFERTOWY-2022.pdf
Zal--1-FORMULARZ-OFERTOWY-12-2022.docx
Zal--2-MIEJSCA-DOSTAW-2022.pdf