Konkurs ofert nr 27/2018
- Zamawiający ogłasza zamówienie na :„Usługa rozładunku wagonów koparką czerpakową z kompleksowym czyszczeniem wagonów na terenie Zakładu nr 12 Haldex – Panewniki w Mikołowie ul. Kościuszki 200”.
- Rodzaj zamówienia: konkurs ofert – nr 27/2018
- Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2019r. do wyczerpania limitu.
- Zakres prac: usługa rozładunku wagonów kolejowych wraz z czyszczeniem wagonów (miał węglowy) – koparką z czerpakiem, przez 7 dni w tygodniu z możliwością rozładunku w porze nocnej. Dostępność usługi na telefon z czasem reakcji do 2 godzin.
- Dotyczy Zakładu nr 12 Haldex – Panewniki w Mikołowie ul. Kościuszki 200”.
- Przewidywana ilości 30 000 ton do wyczerpania limitu, składy po ok. 2000 ton.
- Wykonawca po otrzymaniu zlecenie dostarczy aktualne dokumenty:
- Instrukcję prowadzenia robót, technologii wykonywania prac rozładunkowych czerpakiem oraz czyszczenia wagonów,
- Ocenę ryzyka zawodowego dla prowadzących prace rozładunku i czyszczenia wagonów
- Do wglądu przed podjęciem usługi należy przedłożyć:
- Uprawnienia pracowników
- Aktualne orzeczenia lekarskie stwierdzające brak przeciwskazań do wykonywania pracy na przedmiotowych stanowiskach,
- Aktualne szkolenie okresowe BHP
- Haldex S.A. zastrzega sobie niepełne wykorzystanie podanej ilość przewidzianej do rozładunku materiału oraz możliwość odwołania w każdej chwili przedmiotowej usługi.
- Oferty można składać osobiście lub listownie ( z dopiskiem Biuro Zarządu, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w dwóch egzemplarzach w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7.00-14.00 w HALDEX S.A. , pl. Grunwaldzki 8/10 w Katowicach w Biurze Zarządu, pokój nr 542 w terminie do dnia 27.12.2018 r. do godz. 930.
- Zamawiający nie będzie wymagać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania
- Zamawiającemu przysługuję prawo swobodnego wyboru oferty, jak też uznania, że konkurs nie dał rezultatu, bez podania przyczyn.
- Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.12.2018 r. o godz. 1000 w sali nr 518.
- Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych:
Marek Sikora, tel. : +48 32 786-95-45, - w sprawach formalnych:
Anna Guzik tel. +48 32 786-95-60;
Jolanta Jamróz tel. +48 32 786-95-60.
- w sprawach technicznych:
Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z:
- Regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w HALDEX S.A. nie objęte Ustawą Pzp. obowiązującymi w HALDEX S.A., dostępnymi na stronie internetowej www.haldex.com.pl w dziale „Przetargi” oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego.