Konkurs Ofert nr 18/2021
Konkurs Ofert nr 18/2021
- Tytuł zamówienia: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy ponad 2 MWp na terenie Zakładu Haldex S.A. przy ulicy Makoszowskiej w Zabrzu.
- Rodzaj zamówienia: Konkurs ofert nr 18/2021
- Termin realizacji zamówienia:
ETAP I – 3 tygodnie od dostarczenia zlecenia do Wykonawcy/lub podpisania umowy
ETAP II – 3 miesiące od zakończenia etapu I
ETAP III – 3 miesiące od zakończenia etapu II
ETAP IV – 3 miesiące od zakończenia etapu II
ETAP V – do zakończenia realizacji budowy i uruchomienia instalacji
IV.Termin składania ofert: 18.08.2021 r. godz. 13:00.
V. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Etapy realizacji:
ETAP I – opracowanie Projektu koncepcyjnego realizacji dla zadania pn. Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy ponad 2 MWp na terenie Zakładu Haldex S.A. przy ulicy Makoszowskiej w Zabrzu wraz z opracowaniem kosztorysu wstępnego wg następujących wytycznych:
- Moc instalacji ponad 2 MWp, max. 2,0005 MWp;
- Moduły fotowoltaiczne: monokrystaliczne o mocy min. 450 W, technologia Half Cut, PERC; przy zastosowaniu modułów bifacjalnych wymagana moc min. 400 W dotyczy strony przedniej, wymagana gwarancja na moduły min. 12 lat na wady ukryte i 25 lat na uzysk;
- Inwertery: moc min. 200 kW, gwarancja min. 5 lat;
- Moduły grupowane w stoły o jak największej ilości modułów, orientacja modułów pozioma;
- Konstrukcja stołów metalowa, preferowana konstrukcja wbijana w grunt; wymaga się, aby przyjęta w dokumentacji konstrukcja wsporcza była przystosowana do montażu modułów PV pod optymalnych kątem, uwzględniała lokalne warunki atmosferyczne i środowiskowe (na etapie projektu budowlanego/projektów branżowych projekt konstrukcji wsporczej powinien zawierać stosowne obliczenia, przy czym panele nie mogą być brane pod uwagę jako element usztywniający);
- Zastosowanie kabli solarnych o przekroju min. 1x6mm2, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe AC i DC;
- Zabezpieczenia ppoż. zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Dostosowanie projektowanych rozwiązań do warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznego uzyskanych przez Zamawiającego, warunki zostaną udostępnione na pisemny wniosek Oferenta.
W ramach etapu I należy przedstawić co najmniej 2 warianty rozwiązań technicznych wraz z kosztorysem wstępnym. Dla każdego z wariantów musi zostać przedstawiona analiza porównawcza pod względem technicznym, ekonomicznym i ekologicznym dla okresu realizacji oraz eksploatacji, z wyszczególnieniem głównych urządzeń i instalacji. Opracowane koncepcje należy przedstawić do zaopiniowania Zamawiającemu.
ETAP II – opracowanie kompletnego projektu budowlanego instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji podłączeniowej do sieci OSD, na podstawie koncepcji wybranej przez Zamawiającego, zawierającego niezbędne opracowania, uzgodnienia branżowe i decyzje umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanie kosztorysu inwestorskiego;
ETAP III – przygotowanie, uzgodnienie z Zamawiającym i złożenie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji podłączeniowej do sieci OSD;
ETAP IV – opracowanie projektu wykonawczego, w tym wszystkich niezbędnych projektów branżowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
ETAP V – współpraca z Zamawiającym przy przeprowadzeniu postępowań na wybór wykonawców poszczególnych elementów instalacji fotowoltaicznej, wybór dostawców
materiałów i innych spraw z tym związanych,
- sprawowanie nadzoru autorskiego podczas budowy instalacji fotowoltaicznej objętej projektem,
- współpraca z Zamawiającym podczas wszelkich procedur i formalności związanych z zakończeniem budowy instalacji, podłączeniem do sieci i uruchomieniem
instalacji.
- Wszystkie dokumenty należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.
- Przy projektowaniu należy uwzględnić zapisy zawarte w dokumentach uprzednio uzyskanych przez Zamawiającego, tj.:
- Decyzji nr 7/2021 o warunkach zabudowy z dnia 20.01.2021 r. wydanej przez Prezydenta Miasta Zabrze,
- Decyzji nr OŚ/10-2020 o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia z dnia 30.07.2020 r. wydanej przez Prezydenta Miasta Zabrze,
- Warunkach przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla zakładu zajmującego się wytwarzaniem energii elektrycznej, pismo TAURON Dystrybucja S.A. z dnia 28.06.2021 znak Z/TBU/9095/2021.
4. Lokalizacja inwestycji: teren Zakładu Haldex S.A., na działce nr 2219/96 przy ulicy Makoszowskiej w Zabrzu.
VI. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego haldex.com.pl w dziale „Przetargi i Konkursy”.
VII. Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- Marek Sikora tel. 501-599-953 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Diana Czerwińska tel. 797-334-199 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SIWZ_konkurs-ofert_18_2021.pdf