Konkurs Ofert nr 04/2021 - ZMIANA
Zmiana terminu realizacji oferty oraz zmiana terminu złożenia oferty do Konkursu ofert nr 04/2021
Konkurs Ofert nr 04/2021
- 1. Zamawiający ogłasza zamówienie na: „Zakup i dostawa półautomatów plazmowych 125 A – 3 sztuk dla Zakładu Remontowego Knurów-FOCH”.
- 2. Rodzaj zamówienia: Konkurs ofert – nr 04/2021
- 3. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty podpisania Umowy.
- 4. Szczegółowy Zakres Zamówienia dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego przetargi-i-konkursy/konkursy lub w Zakładzie Remontowym Knurów-FOCH 44-190 Knurów ul. Targowa 1 (sala szkoleniowa w budynku hali C) i w Biurze Zarządu pokój nr 542 począwszy od dnia 04.02.2021 w dni robocze w godzinach 7.00 – 14.00.
- 5. Oferty można składać osobiście lub listownie (z dopiskiem Zakład Remontowy Knurów-FOCH, liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zakładu Remontowego w Knurowie, 44-194 Knurów, ul.Targowa1, sala szkoleniowa w budynku hali C) w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym USB) w zamkniętej kopercie (na której należy umieścić nazwę oferenta, numer oraz temat zamówienia) w dni robocze w godzinach 7.00-14.00 w terminie do dnia 01.03.2021 do godz. 900.
- 6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- 8. Zamawiający nie będzie wymagać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania
- 9.Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jak też uznania, że konkurs ofert nie dał rezultatu, bez podania przyczyn.
- 10. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.03.2021 o godz. 915 w siedzibie Zakładu Remontowego Knurów – FOCH , 44-190 Knurów ul. Targowa 1 (Sala szkoleniowa w budynku hali C)
- 11. Dodatkowych informacji o przedmiocie zamówienia udzielają:
- w sprawach technicznych: Czesław Wilczak, tel. 601-970-193, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w sprawach formalnych: Mariusz Kupczyk, tel. 502-550-953, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacje udzielane są w godzinach od 700 – 1400.
- 12. Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z regulaminem postępowania w sprawach o udzielanie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w HALDEX S.A. nie objęte Ustawą Pzp., obowiązującymi w HALDEX S.A., dostępnymi na stronie internetowej przetargi-i-konkursy oraz do wglądu w Biurze Zarządu w siedzibie Zamawiającego: Pl. Grunwaldzki 8-10, 40-951 Katowice.